Thursday, November 6, 2014

Liebster Award..

saya telah ditag oleh nurulazila

first time join, maybe sesi berkenalan dengan blogger lain. hee mira perlu jawab 11 soalan dari blogger thenamy. emm jom tengok soalan dia ;)

11 soalan NurulAzila

1. Antara Sahabat & Cinta siapa lebih Utama?
sahabat.
2. Ciri - ciri suami idaman?
-ada ilmu agama
-comel
-tinggi
-romantik
-akhlak baik
3. Candle light dinner bersama Hafiz Awan Nano atau Lee Kwang Soo, jika diberi pilihan?
Hafiz Awan Nano, kite tak minat Lee Kwang Soo. hihi
4. Perempuan atau Lelaki yang lebih melecehkan?
perempuan. kite pun ada sorang je kawan perempuan, lelaki senang buat kawan.
5.  Filem Melayu, Hollywood atau Bollywood lebih awesome?
bollywood yeahh..
6. Jika terjumpa RM10,000 dihadapan pintu rumah, apakah yang awak akan lakukan?
derma dekat surau/masjid, bukan harta kita :)
7. Ceritakan tentang rumah Idaman awak?
rumah banglo diperbuat dari kayu jati, dekat dengan air terjun. persekitaran yang tenang. hihi
8. Jika saya seorang Perdana Menteri...?
saya nak wujudkan masyarakat dan negara yang berdasarkan agama Islam.
9. Saya tidak sabar untuk...?
saya tak sabar untuk habis study, nak cepat kahwin. hee In Shaa Allah.
10. Sasaran hidup 10 tahun akan datang?
10 tahun akan datang, bawa mak ayah naik haji, saya dah ada kerja, ada kereta, ada rumah, ada suami, dan ada anak-anak yang comel, soleh dan solehah. In Shaa Allah baitul Muslim :)
11. Teringin hidup berjiran dengan....?
saya teringin nak hidup berjiran dengan seorang lelaki yang kuat ilmu agama, yang pandai mengaji, tiap-tiap malam suara dia yang merdu tu menembusi dinding rumah saya. hihi :)

jadi sekarang, saya tag 11 blogger yang mempunyai pengikut 1000 untuk join ;)


  1. ERIN
  2. BILA AKU TRAVEL
  3. CIK IMAN
  4. NADYA
  5. AZRI
  6. RASYA
  7. FIFIEY
  8. SAKURA
  9. LOVELYWA
  10. HAFIZAH
  11. NADZ
Maaf mengganggu, thank you to all of you. join tau ;)

11 soalan dari saya,

  1. apa yang awak suka buat?
  2. apa warna kegemaran awak, berikan sebab.
  3. apa cita-cita awak, dan tugas apa yang paling best berkaitan dengan cita-cita awak itu.
  4. barang apa yang awak suka shopping?
  5. siapa bestfriend awak, dan apa sikap yang menarik pada dia bagi awak?
  6. awak lebih selesa keluar shopping, lepak, dinner, lunch dengan siapa?
  7. dalam banyak-banyak hari, hari apa awak suka. sebab?
  8. saya lebih suka dengan ....?
  9. saya suka berjalan dari berlari kerana....?
  10. saya suka waktu hujan kerana.....?
  11. apa yang menarik sepanjang awak hidup?

16 comments:

  1. omaiii..lama kot tak main tag2 nih..heheh..btw tengkiu dear..ahkak cuba la jawap soklan tu ye..tp bagi beberapa hari utk pikir jawapan bleh??

    ReplyDelete
  2. hii thanks tag.. dah jawab dah.. check it out :)
    http://feycasnowie.blogspot.com/2014/11/liebster-award-by-erin-mira.html

    ReplyDelete
  3. hai.. hee takpe.. thanks sudi join hihi

    ReplyDelete
  4. sy dah jawab :)
    Thank you tag taw.
    http://flawlesssakura.blogspot.com/2014/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. hehe...serius jawapan semua sweet2 belaka..
    saya doakan mira cepat habis study dgn jayanya & boleh kawen awal...hehe =D

    ReplyDelete
  6. Huhu semua jawapan comel-comel. :)

    p/s: Done followback #390~ ^v^

    ReplyDelete
  7. Do you want to deal with the 2-factor authentication issues that are generating the error in the functioning of the Bithumb? 2fa is the significant component to save the account from unwanted activities that can break your account. Dial Bithumb Support Number at 1-800-665-6722 and avail all the clarifications and maneuverings that are expected to fix the issue immediately. You always have the support of the team so, don’t get fretted whenever you struggle with any problem.Visit website:-http://www.cryptophonesupport.com/exchange/bithumb

    ReplyDelete
  8. الكثير فى مدينة القطيف يبحث عن اكبر شركات التنظيف
    شركة المثاليه لتنظيف بالقطيف

    ReplyDelete

CopyRight Myakawaii