Sunday, May 11, 2014

Contest “Abang Ensem Di Mata Aku” Siri II~

Assalamualaikum,
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani...

Abang Ensem 

first of all, aku newbie masih tak kenal atau tak pernah tahu kewujudan blog Abang Ensem kita ni. Alhamdulillah, dengan contest yang dia buat ni dapat serba sedikit aku tahu siapa Abang Ensem ni. walaupun aku tak kenal dia, tak tahu dia ni macam mana tapi bagi tanggapan aku, dia seorang yang pemurah, seorang bapa yang penyayang, dan seorang yang gigih berusaha, dan seorang yang bekerja keras, serta handsome juga orangnya... cuma tanggapan itu saja yang dapat aku berikan ikhlas tulus dari hati. dengan ucapan akhir, semoga Abang Ensem diberi keberkatan hidup, dan sentiasa dilimpahkan rezeki. In Shaa Allah. Assalamualaikum~ 

No comments:

Post a Comment

CopyRight Myakawaii