Friday, May 2, 2014

Terus Menungguuu~

Assalamualaikum, dan selamat malam. ehh hai the next post *tah apa lagi post mengarut budak ni*... ehem ehem, before that I want to tell you that tonight I was waiting for someone. sekarang sudah pukul *dua sebelas* pagi, ada akai jari jemari menari-nari di malam hari ^_^ actually mata aku dah mengantuk, tapi aku macam nak tidur tak tidur ja. so, dapat idea nak update blog jela hilangkan bosan malam ni... actually lah aku tak ada benda pun yang nak post tapi aku gagah jugak nak menaip malam ni. ish ish -___-

1 Mei 2014, labor dayyy :D aku tak ada aktiviti pun hari tu sebab members adik aku memenuhi ruang rumah dan tak dapet lah eden dan family keluar -___- tapi petang tuuu... aku rileks-rileks sambil main handphone busy ber-whatsapp, ber-facebook, ber-wechat, dan ber-mesej, tiba-tiba datang hamba Allah yang cun melecun ni *member* wechat ajak keluar, yeah we have same instinct that time. *joget joget* aku pun keluar lah dengan dia even hati tengah parah berdarah menanah, tapi aku tetap buat hidup aku ni ceria :D so, kami just pusing-pusing Jitra Mall, then makan-makan as the king of food kennn? haha then lepas tuuu kami p meronda dekat kampung-kampung Malau, Bukit Wang mungkin... aku pun taktau sebab mulut aku tak berhenti bercerita, haha sah member aku tu rasa macam nak sumbat kapas ja dalam telinga ~,~  thanks friend you make my day :*

*tuttt siaran beralih*

today aku dapat tau abey nak bedah, sebab dia kena *radang tenggorokan* in malay aku taktau haha. tadi tengahari aku sempat chat dengan dia, lepas tuuu dia call aku, aku tak dengar -___- petang tadi sejam sebelum dia masuk bilik bedah aku call dia, kesian dia dengan sakit tekak tu aku suruh dia cakap kuat sikit sebab bising dekat Jitra Mall tadi. em em, pukul 6 lebih kot dia masuk bilik bedah, dan sekarang aku taktau lagi berita dia macam mana. hmm, bila kenal dia aku rasa hidup aku dalam sinetron, dia sakit, dia nak bedah pun family dia taktau, punya sayang takmau bagi family risau, tapi dia bagi aku risau takpa pulakkk --" haih abey abey, mudah-mudahan cepat sedar, cepat sembuh. rindu sangat nak dengar *adee jangan lupa sholatnya ya* *adee jaga dirinya ya* *adee jangan pulangnya telat ya* *daa adee, daa adee, daa daa* rinduuu nak dengar suara ceria dia even dia sakit tekak haha. untung adik kamu abey sebab ada abang macam abey ni, moga Allah merahmati abey, dan lindungi abey......

*tuttt siaran kembali beralih*

oh maiii, sekarang pukul *dua empat puluh tiga* pagi *blink blink* ^_^ tidur-tidur, esok ada event pula lepas solat Jumaat, yihaaa~ mornight pepolsss, don't be a night owl okay? baibai ;) 

2 comments:

CopyRight Myakawaii