Wednesday, May 7, 2014

Walk Alone~

 
Assalamualaikum,
and
good night peoples!

"walk alone is better, but it so hardest. it need a time for solve the problem. I walk fast, and I hope the problem will gone."

hari berganti hari, sekarang jam *dua belas lima minit* pagi... ditemani cahaya laptop, dan lagu Total Eclipes Of The Heart... *sight* aku asyik pandang tarikh dan jam di laptop ni, masa yang di tunggu-tunggu bakal tiba, aku belum bersedia untuk itu... saat ni Allah ja yang tahu perasaan aku, gugup tu tak payah cerita lah, tak senang duduk dah ni. berdoa dan tawakal yang mampu aku sertakan disaat menunggu masa itu tiba. *ayat* mesti hangpa duk fikir apa sebenarnya budak ni nak cerita, duk masa itu masa itu. hikhik okay actually 9 May ni result semester dua aku nak keluar dah. so, aku tengah gabraaa, berpeluh, nak pengsan, semua ada. hmm, aku terima jela apa nak keluar pun dah usaha aku takat tu saja nak lebih-lebih macam mana kan, doa doa doa okay mira doaaa t.t

hmm, lagi sebulan nak sambung drama semester 3, aku rasa belum bersedia pun ada. haish tolonglah, aku rasa tak ada feeling pun nak terus belajar ni, macam dah give up... tapi, disebabkan aku fikirkan yang aku sedang bawa harapan keluarga aku teruskan juga lah. Allah ja tahu apa yang aku rasa sekarang, entah kenapa pun tak tahu lah, hati ni rasa berbelah bahagi sangat-sangat antara kehendak sendiri dengan harapan keluarga. nak berjaya ni bukan mudah, tak ada siapa boleh bantu hanya diri sendiri saja. hmm, apa-apapun good luck untuk kawan-kawan aku untuk Jumaat ni. apapun result dia kita redha jela, next semester do the best to get dean list, In Shaa Allah. Allah bersama orang-orang yang sabar, yang bertawakal, yang berusaha, yang istiqomah. In Shaa Allah, doakan aku... kepada members blogger please drop your comment yang meniupkan semangat mira balik, moga Allah merahmati kalian selalu :') Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

CopyRight Myakawaii